مرد عروسکی... .
جایی‌ درون این 
تنپوش آس و پاس 
مردی عروسکی,در گل نشسته است 
مردی خزانزده 
بی‌ برگ و منزوی 
چون زورقی یخی,در هم شکسته است 
سرگشته میرود 
بی‌ سرزمین و مست 
دنیا درون او,آواره گشته است 
گویی به صورتش 
لبخند مرده و 
اشکی جهنمی,بازی رو برده است 
اینجا،
همین کنار 
جایی‌ درون من 
مردی نشسته که 
از خویش و از خدا,دلگیر و خسته است 
آوازه خوان منگ 
جایی‌ درون خود 
جایی‌ درون من 
چون مرده سنگ سخت 
لبها رو بسته است..
 
مرد عروسکی

 


بر شاخه ی تنش 
دردی شکفته و 
در سینه اش غمی,پنهان نهفته است 
تابوت او من و 
بالین او منم 
تنها و بی‌ صدا 
جایی‌ درون ما,بر گور خفته است

 مرد عروسکی



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت0:24---31 فروردين 1392
خوب بود.من همیشه بدنبال مرگ او از من گریزان شاید تقدیر من این بود که عاشق مرگ شوم.روزی از روزهای پاییز اورا در آغوش خواهم گرفت.

پری سا
ساعت14:50---27 فروردين 1392
عالی بود همه ی مطالبتون همشونو واقعا پسند کردم


موفق باشین


همدرد
ساعت2:12---21 دی 1391
سلام آقا مرتضی عزیز که این پیامو گذاشتی.امیدوارم الان حالت خوب باشه.امشب باهات همدرد بودم.داداش عزیزم اگه هستی حتما به این وبلاگ سر بزن.شاید خوشت بیاد.منم همین کارو کردم.
http://kerdgar.mihablog.com


همدرد
ساعت2:06---21 دی 1391
سلام آقا مرتضی عزیز که این پیامو گذاشتی.امیدوارم الان حالت خوب باشه.امشب باهات همدرد بودم.داداش عزیزم اگه هستی حتما به این وبلاگ سر بزن.منم همین کارو کردم.
http://kerdgar.mihablog.com


morteza
ساعت0:44---16 دی 1391
salam
kheili vaght nist ke dige az chizi khosham nemiad
shayad ye sal ya bishtar
ama be nazaram webloget hese khobi behem mide
ye hesi ke be nazaram garme
ye range khas dare
mese baghye donya nist
inja rangie
nemidoonam shayad chesham zaeef shodan
ama be nazaram donya do rang bishtar nadare
khakestari va ...
bi rang
alan 9 rooze daram be khod koshi fek mikonam
ama na az rage dast
ya hata az ghors
ya
chemidoonam ba gaze khoonegi
be nazaram ye rahe sari vali motmaen hast
samte chape gardan
zire ostokhoone fak
zire akherin dandoone korsi
ye jayi hamishe bala o payin mipare
kesi nemidoone harfe hesabesh chie
ama man midoonam
dare mige KOMAKAM KON AZ INJA BIAM BIROON
daram chizayi ke lazem daramo amade mikonam
mese ....
shekastane sim kartam
va az beyn bordane hameye chizayi ke marboot be khodam bood
mese harfayi ke ba aylar zadam
axaye vaghty ke hame chizam bood\
axaye vaghty manzoore harfasho nemifahmidam
va axe aroosisho
va az hame mohemtar oon smse .... ro

nemidoonam
kollan too donya allafam
hame vase khodeshoon ye chizi daran vase residan
ama rastesh man chizi be zehnam nemirese
nemikham karam na movafagh bemoone
nemikham dobare yeki bege vase tarahom pishet moondam
mikham karamo dorost anjam
bedam
faghat az in mitarsam ke nakone marhaleye badi tekrari bashe
webloget vase adamaye khasse


محمدرضااسدی
ساعت15:02---24 فروردين 1391
اسم وبلاگترو عوض کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ابوذر افضلي تاریخ : شنبه 20 فروردين 1390برچسب:اشک جهنمی,دلگیر وخسته,تابوت,عاشقانه,غمگین,گور,مرد عروسکی,سرگشته,عشقی,,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

من سنگینی میکند بر جسم خسته ام ... میتونید عضو بلاگ "خودکشی" شوید...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 103532
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید